Monday, February 26, 2007

Composition Final

My composition is finally done! It was a little tricky getting all the long vowels to come out correctly (and also, typed hiragana is a little different from written hiragana, so that was a little tricky too) but I think it is completely correct. Hope it's good.

--------

はじめまして。ジョージ です。わたしは あめりか ししゃの えんじにあ です。 わたしの しゃちょうは さとう さん です。 わたしは たいわんじん です。 きのう ひとり で にほんに きました。あさって あめりかに かえります。わたしの けいたいの でんわばんごうは きゅしちさんの きゅはちいちの はちはちごきゅう(973-981-8859 です。よろしく おねがいします。

--------

- George Liao

2 comments:

satoza said...

こんにちは。ジョージさんのしゃちょうのさとうです。:)

Satomi said...

ジョージさん こんにちは。さくぶん かんせい おめでとう ございます。にほんごの タイプは えいごと かなり ちがうので なれるまで たいへん かもしれませんが、がんばってください。